Fantasi sprider ett varumärke!
Anders Tufvesson
Har du hört talas om Cebu Pacific Airlines? Inte jag heller förrän nu.
Cebu Pacific tröttnade på att passagerarna på deras flyg inte lyssnade på säkerhetsgenomgången. Fundera själv på hur många gånger du förstrött tittat upp och sedan valt att INTE titta på det som egentligen är viktigaste delen av en flygning, dvs. hur man störtar! Men Cebu valde att använda sin fantasi och gjorde följande förbättring av säkerhetsgenomgången:
Helt lysande! De har hittills haft nästan 10 miljoner visningar för alla de varianter av filmen som ligger ut på Youtube. Tidningar som GP har skrivit och visar varianter av filmen. Tusentals bloggar har skrivit och på Facebook och Twitter sprids varumärket Cebu Pacific Airlines. Men i jämställdhetens namn så saknar jag killar på filmen! Kom igen alla stewards på SAS – DANSA!
Trevlig helg!
« Tillbaka
08 oktober 2010 |
0 Kommentar
Inga kommentarer än... Bli den första!
« Tillbaka